Mama saati resmen işkence oldu sinir hastası oldum. Çocuk kaşık görünce kaçıyor. Normalde yemek yemekten zevk alırdık oturturdum yer kalkardı 3 haftadır böyleyiz. Çocuk kafasını çeviriyor yemiyor. Hanımefendi paso yürüyor hiç oturmak bilmiyor normal de tospikti şimdi zayıflamaya başkadı. Hayır yese neyse ama yemiyor 😢😢