Doktorlar çare olmuyo artık 1 ay 17 günlük kızım sürekli ağlamaklı gazı var çıkaramıyo artık başka bişey mi var şüpheleniyorum agulıne zinbo gaz ilaçları verdi doktorlar hiç biri işe yaramıyo bu gaz dan nasıl kurtarıcam kızımı yardım edin yememe içmeme dikkat ediyorum karnına masaj yapıyorum yok faydası ve hiç uyumuyo😔😔😔