Esraaaaaa Ne yaparsam yapayım çok iştahlı değil çok az kilo aldı bu ay 300 Gr 5 aylık ek gıdaya basladik ama içim hiç rahat değil bebeğimin iştahını nasıl destekleyebilir im yardımcı olun
Mervezeynepgokce Benimde cok istahsiz hatta bi kac gundur aç duruyo resmen. Biberon almiyo kasikla zorla biraz veriyorum mamayi. Ve premature annesiym zaten ufacik dogdu haal ufacik :( 4aylik olduk bizde
SeliminannesiSeliminannesi09 Mervezeynepgokce 6 aylik valla emziriyorum gülüm 2 dk zor dur7yor mama veriyorum almıyor en fazla 60 cc içiyor onu da