yavrukussss Öncekikle geçmiş olsun kalp rahatsızlığı vardır diyenlere hemen kulak asmayın bence çünkü benim oğlumunda öyleydi dudağının üzeri mordu kim görse dikkatini çekerdi bizde eşimle internetten bakalım dedik demez olaydık kalp rahatsızlığı delik vs bir sürü olumsuz yorum soluğu acilde aldık doktor fazla mı emziriyosun acaba dedi birde emzik kullanıyordu oğlum ondan kaynaklıymış kalbini falan dinledi çok şükür bir sorun yoktu 2 3 aylık faladı tamamen gecti