Cok cok normal benim kızım 8 aylıkken tam desteksiz oturdu ve normal doğdu ayı günü tamamdı her bebek bir olacak değil ki ve şuan 11 aylık ne sürünüyor nede emekliyor 9 veya 10. Ayda çocuk doktoruna götürdüğüm de desteksiz otura biliyorsa normal dedi bence sıkmayın canınızı benim kızım şuan yürümesi lazım ama yürümüyor canı sağolsun zamanı gelince hepsi olur.