Hanımlar ben birşey danışmak istiyorum. Normalde öyle bakım yapan birisi değilim o yüzden de bu konuda hiçbir fikrim yok ama artık bişey yapmak istiyorum ve sizlere danışmak istedim. Benim göz altlarım siyah siyah böyle dayak yemiş gibi çökmüş gibi torba torba. Genetik bizde ama artık buna takılmaya başladım çevremdekiler acaba bir rahatsızlığı var da söylemiyor mu diye bile düşünmeye başlamış bu da beni üzüyor 😔 varmı bildiğiniz bir yöntem göz altı karartılarını alacak veya torbayı azaltacak??