bundlebeach 2 ay 24 gunluk bebegimin son 1 haftadir her bezi kakali sizce normalmi varmi boyle bir durum yasayan ??
asz bundlebeach benim bebeğim 4.ayına kadar öyleydi.şuan 9 ay 4 günlük ve 3 günde bir kez yapıyor.normal canım.
ebiciks bundlebeach kuzum bizim de öyleydi doğduğundan beri 3 buçuk aylık bir haftadır görmüyorum gazla birlikte çıkıyordum kaka sivimsi olduğu için zamana geçiyor:)
Burcu35 bundlebeach 13 aylık olana kadar nerdeyse her bezi öyleydi. Artık elim 💩 çıkmıyordu nerdeyse 🙊
Alinduru bundlebeach bizim de öyleydi besin alerjisinden olduğunu öğrendik, her ihtimale karşı belirtilere bakın derim
Erenela_ bundlebeach normal canım benim oğlum 16 aylık şuan bile günde 3 4 kez kaka yapıyor doktor normal diyor