Benim kızım da sarılıktı. Şimdi ki aklım olsaydı kimseyi dinlemez verirdim mama. Zorlada olsa verin. Altını açıp ıslak pamukla silin. Şıranga ile zorla veriyordum. UYANMIYORDU. 2.5saat çok uzun Bi süre o kadar beklemeyin. Maxımum 2saat ben 45-60dkkada bir besledim 2,5aylık anca geçti. Çocuk beslenmezse uyuklamaya devam ederse şekeri düşer ve Allah korusun komaya girebilir 🙏