Kizim 4,5 aylık ve 2,5 aydan beri hipp combiotic kullaniyoruz.Gayet memnunum hiç bi sorun yasamadim.Gaz çıkartması gayet güzel.Forumda bazı annelerden hipp doyurmuyo gibi seyler duydum ve cok sasirdim.Benim kizimda mamayi emip bitirdiginde agliyordu bende ayni yanilgiya dustum doymuyo mu acaba diye.Ama burda baz alinacak kriter cocugun kilo alimi.Kilosu ayina uygun ilerliyosa bir sıkıntı yok demektir.İçerik olarak da en organigi hipp diye biliyorum.