3 aylık bebeğim alerji oldu yüzünde kızarıklık vardı çok kusuyodu ve huysuzluğu artmıştı. Doktor ne yiyosun dedi, yumurta deyince ondan olmuştur artık yeme dedi. Ama ben süt ürünlerini yemeyi de bıraktım çünkü test yapmadan hemen yumurta alerjisi dedi. 5 gün oldu, kusması huysuzluğu ve kızarıklığı geçti sayılır. Ben şimdi ne yapmalıyım? Bidaha süt ürünleri veya yumurta yememem mi gerekiyo ?