Bende tam böyle bir post açıcaktımmmm 4 ay 14 günlüğüz memeye alıyorum ağlıyor hiç mutlu edemiyorum dakikalar sürüyo şarkılar söylüyorum sakin gülüyor sonra tekrar başlıyoruz ağlamaya kucakta kalmak istiyor anlamadık bir türlü diş sandık beyaz beyaz görünüyordu geri kayboldu dişleri 😢😢