Esmaerol alisaksc Ben sabah veriyorum sabah daha etkili oldgunu dusnuyorum birde saglik ocagina kontrole gittiginzde dogumdan 15 gun sonra baslatiyolar hemen
karabocuk ikiz-annesi sağlik ocagi bizede monovit vermisti. Icinde paraben olunca eczacima danisip devit3 aldim fakat onunda icerigi temiz degilmis. Uzun uzun arastirmalarim sonucu lalika d3 damla aldim. Icerigi temiz alkol paraben bha koruyucu renklendirici ve tatlandirici icermiyor. Hemde 1 damla yeterli oluyor. Kan damlamizi da Myiron marka ile degistirdim. Icerigi temiz bilginiz olsun lazim olur diye yazmak istedim.
turansmom ikiz-annesi devit 3 kullanıyordum sağlık ocağının verdiğini paraben varmış ve kabızlık yaptı. Ocean kullanıyorum
Aselif0661 Bizde ocean 400 kullanıyoruz 3 ay 14 günlüğüz doktorumuz sağlık bk. Lığının önerdiğini tavsiye etmiyorum içinde paraben olduğunu ve bununda zeka da gerileme bile yaptığını söyledi. Hayır hiç anlamıyorum madem öyle devletimiz niye öneriyor tartışılır. Hamile iken de hep ocean vitaminini kullanmıştım memnundum
Canada10 ikiz-annesi içeriği temiz olanlardan al kuzum bence bütçene uygun temiz içerikli olanlarda var ben ilk venatura aldım 20₺ di zeytinyağlı ve çok memnundum o bitti şuan pandemi döneminden dolayı ailece tekrar kullanmaya başladık bu seferde Wellcare aldım onu da 22₺ ye aldım indirimden bebeğime 600ıu (11 aylık kızım ) biz 1000ıu kullanıyoruz. 1 yaş altı bebeklerde 400ıu olan kullanılıyor. Ama bundandan çok memnunum tavsiye ederim
poncikci Wellcare kullanıyorum kızıma 600lük olanı, kendime 1000lik olanını, 1yaş altı 400lük, 1 yaş üstüne 600lük günlük 1fıs olarak kullanabilirsiniz ben gayet memnunum
Canada10 alisaksc 1-2 sene öncesine kadar ilk gün başlanıyordu canım zaten ama şimdi sağlık bakanlığı 15. Gün başlanmasını bildirmiş pek net bir sebebi yok ama öyle diyor sağlık bakanlığı o yüzden 15. Gün başlatıyoruz demişti bana doktorum