mom1626 Babymm 5 ay 13 gunluk, dogdugundan beri kullaniyoruz, hic degistirmedik ve sorun yasamadik. Asiri memnunum.
Mehmetim01 Babymm ilk ay kullandım 10 gunde 400 gr almıştı seker orani yuksrk olduğu icin kilo alimi tabiki oluyor ama tok tutuyordu
Emine1650 Babymm Benim Bebeğimde Kilo Almadığı İçin 8 Ay onu kullandık cok memnun kaldım. Artık normale gectik. Normal fiyatı Biraz Pahalı ama biz hep kampanyalı eczaneden yarı fiyatına aldık bilginiz olsun. Her ilçede bir eczane kampanyalı satıyor.
Cansuk Yani biz ilk zamanlar kullandık çok memnunduk ama sürekli o mamayı bulamadık bi süreden sonra normaline geçtik 🤗
Babymm Cansuk bizde ilk aptamil normal olanı kullandık çok kustu gaz yaptı şimdi smaya geçtik oda aynı kusturuyo bide onu deniyim dedim eczaneler getiriyormuş galiba dimi 🥰
Babymm Cansuk bizde ilk aptamil normal olanı kullandık çok kustu gaz yaptı şimdi smaya geçtik oda aynı kusturuyo bide onu deniyim dedim eczaneler getiriyormuş galiba dimi 🥰
Babymm Cansuk Cansuk bizde ilk aptamil normal olanı kullandık çok kustu gaz yaptı şimdi smaya geçtik oda aynı kusturuyo bide onu deniyim dedim eczaneler getiriyormuş galiba dimi 🥰
mihrosum Ahhh canım aptamil prosyneo ❤️❤️ kızım o mama sayesınde toparlandı. Fakat 2 noyankadar mecbur yasımız giriyoruz degıstırmek zorunda kaldık. Asla istemedim degısmek.dıyatı ne olursa olsun aldık biz ama 3no yok ıste cok uzuldum bırsktıgım iz ıcın
Babymm mihrosum bende denemek istiyorum canım kilo alımı nasıldı kusma oluyormuydu çok kusuyor bizim ki
Goodmom mihrosum canım biz 15 aylığız hala kullanıyorum 2 numarasını içeriğini karşılaştırdım 4 numara normal aptamille aynı değerler oyüzden değiştirmedim bir sıkıntıda yaşamadım görünce yorumunu yazmak istedim🤗
090 Bende kızımda ilk 1 1-5 ay kullandım iyi geldi çünkü çok zayıflamıştı hızlı kilo vermişti ama kabızlık yapıyordu mecburen sma ya geçtim ama sma daha da kilo yaptı ve sindirimi daha kolay olduğu için kabızlık sorunu da ortadan kalktı çok şükür 🤗🙏
Babymm 090 Canım prosyneo zayıflattı mı yani orasını anlayamadım bende şuan sma kullanıyorum ama çok kusuyor bunda da 🥺 sizde de oluyor mu kusma
090 Babymm kusura bakmayın biraz karışık ifade etmişim 😂 çok zayıflsdığı için prosneyo ya geçtik kullandık güzel kilo aldı fakat heryerde bulunmadığı için ve kabızlık yaptığı için değiştirdim 🤗
090 Babymm Kusma oluyor evet ama bugünlerde de pek fazla içmiyor sanki onu farkettim ben 125 ml yapıyorum kızım 4 aylık ama o 100 içiyor ve kusuyor
mihrosum Babymm ahhh kızım cok kusardı benım refluden. Smaa deneyelim dedik cocuk gunlerce oluk oluk kustu. Bu mama cok kusturmaz. Kg alımı ıyı oldugu icin 1yıl kullandım
mom1626 Babymm Kilo alimimiz iyi gayet, kusma 3 aylikken biraz oldu ama doktor normal dedi ve kilo alimini etkilemedi. Bu arada icinde anne sutunde de olan laktoz var, ilave seker bulunmuyor icinde.
dgntgb Biz humana kullanıyoruz o mamadan 14 kutu hediye geldi deneyelim dedik tadı diğer mamalara göre biraz kötü bebeğim asla kabul etmedi mamaları doktor onayıyla karıştırdık yine içmedi bende ihtiyacı olan birine hediye ettim
Babymm Mehmetim01 aptamil 1 no hiç tok tutmuyordu prosyneo tok tutuyorsa iyiymiş her bebek kullanabiliyor dimi
Babymm Emine1650 hadi ya bunu söylediğiniz çok iyi oldu teşekkür ederim 🙏 kilo alını nasıldı kilo aldırıyor mu
Babymm mihrosum evet bizimkide çok kusuruyor aptamil 1 no kusturdu sma kusturuyor şaşırdım napcamı bide bunu deneyim diyorum kilo alımı nasıl oldu
Adnan Babymm aptamil şeker oranı yüksek oldugu icin fos şiskinlik kilo oluyor diye biliyorum ben evolvia kullaniyorum cok sukur bi skntı yaşamadik