Ayzmm yaaa belirti olarak şu an aynı durumdayızz🥺🥺🥺 şu an bebeğim 6 aylık oldu. 2. Aydan beri bitmek bilmeyen cilt kuruluğu, pullanma, kabuklanma, kızarma, egzama hepsini yaşadık asla sonlanmadı. Birsürü krem kullandık şampuan değiştirdik olmadı. Doktorumuz ısrarla alerji üzerinde durmuyor ama bence bebeğimin besin alerjsi var. Sadece anne sütü alıyor daha yeni ek gıdaya geciyoruz 3 gün yoğurt denemesi yaptım boynu, göğsünün üst kısmı felaket kızarık eli oraya gidiyor sürekli kaşıyor. Coresatin kullandık etki etmedi şimdi başka bir krem verdi onu deneyeceğiz ama boyun ve göğüs hızası dehşet halde yavrumun🥺 ne yapacağız bilemedim. Geçmiyor