Ela2008 Pamuk gibi kızım 3aylık oldu hep huzursuz hep ağlıyor hiç rahat değil doktorda baktı bir şeyi yok normal mi bu ayda tecrübeliler yardımcı olabilirmi
Meriwa Ela2008 nazar değmesin de bizimkisi uysal bi bebek canm bu süreç güzel geçti şükür ama her bebek aynı olmaz sürekli huyları suyları değişir
Hll20 Ela2008 3 aylkken gaz sancılarına merhaba dedik😏birde alerjik bronsitimiz oldu nur topu gibi. Ama cok sükür suan iyiyiz. Meleginede bol uykulu,saglklı günler dilerim🌸
Merve_96 Ela2008 ahh bizimde 4 aylık doğduğundan beri huysuz mızmız herşeye ağlar uyumadığı süre hep kucakta ayakta geziyoruz ama hiç bir sıkıntısı yok her cocuğun huyu farklı bizimkilerde huysuzlar sanırım
Ela2008 Meriwa evet doğru maşallah inşallah benim bebeğimde öyle huzurlu olur bir an önce bu durum beni çok üzüyor cünkü
Ela2008 Hll20 inşallah Allah hepsine sağlık versin 🙏🏻 Şöyle dile gelseler hemende bir yerleri ağrıdığında söyleyebilseler
Ela2008 Merve_96 sağlık açısından bizimde sıkıntımız yok ama işte bir huyu değişti idrar testine kadar herseyini yaptırdım yani
Meriwa Ela2008 doyması emmeleri saatinde mi onları düzene sokun uykusunu falan gündüz oyunlar oynuyoruz yoruluyor cok huzursuz olsa banyo ettiriyorım mesela
Hll20 Ela2008 keşke ama yinede annelik o kadar güzel birsey ki bi sekilde anliyorsun ne skntısı oldugunu. Ya da hemen arastryorsun. Annelik duygusu gercekten muazzam🥰