Minikannem Şuan sma kullanıyorum ama sürekli yeşil kaka yapıyor düzelmedi bi türlü kakası değiştirmeyi düşünüyorum şuan 3 aylık bebeğim bebelac kullananlar nasıl memnunmusumuz yada daha önce kullandınızmı
berel0604 Minikannem merhaba canım ben bebelac gold kullanıyorum içeriği doğal bir ürün oldukça da memnunuz tavsiye ederim. Fiyat olarak ta Hepsiburada dan alıyorum yada trendyol kupon verdikçe değerlendiriyorum canım
Busu Minikannem ben memnundum ama. Bebeğim öğrdü artık içmedi Sma yı şimdi bebelac gold aldım şapur şupur yiyor gaz ve hazmsızlkta yapmadı
Ebrutoprk Minikannem bende bebelac gold kullanıyorum 18 günlük bebeğim şuana kadar herhangi bir kabızlık sorunu yaşamadık severek içiyor