05ay05az20e1sra14na9di3r27 13 gun oldu dogum yapalı kanama yok zaten aşırı olmadı. Bugun hiç kanama olmadi akıntı şeklinde sari krem devam ediyordu .acaba kanama bitecek mi yoksa böyle devam mi eder
Deletedmom60 05ay05az20e1sra14na9di3r27 benimde 12 gün sürdü dediğim gibi iğrenç kokulu beyazımsı şekilde geldi 10 gün de sonra geçti
Besteee 05ay05az20e1sra14na9di3r27 benimde o kadar sürdü sonra baya gelmedi ara ara hafif oldu derken bitti öyle yoğun olmamıştı ama bitti dediğimde azda olsa geldiği oldu tedbirli olmanda fayda var
05ay05az20e1sra14na9di3r27 Deletedmom60 koku yok bende ama 40 gün sürmez mi 🤔 hemen niye erkenden bitiyor ki🤔
Deletedmom60 05ay05az20e1sra14na9di3r27 yoo canım 50 gün de sürebilir 20 günde 40 gün diye bi kural yok bende 12 gün sürdü sadece