Ela2008 3aylık bebeğim huzursuz oldugunda kullanmam için verdi doktor fakat ne kadar süreli kullanılıyor kıyamıyorumda verince baygın gibi oluyor 😢 cok bir zararı var mı
Miracimm Ela2008 bende veriyorum bebeğime ama günde bı kez çay kaşığıyla veriyorum fazla verme nolur nolmaz
Miraykiz58 Ela2008 benim doktorum ve sağlık ocağındaki hemşire de söyledi dişler yüzünden huzursuz olursa ver diye azıcık veriyorum
Ela2008 Helenis evet belki dişyerleri oluşuyodur agrı yapıyordur huzursuz eder dedi çok kötü ağlaması var ben bile ağlıyorum onun ağlamasına
Ela2008 Deletedmom60 evet öyleymiş zaman acısından kac gün veriliyor acaba bu aralar 3ay atağımı dişyerlerimi beliriyor bir yerimi ağrıyor anlamadım coook aglıyor
Zeyn_ Calpol uyku getirir ağrıyı ateşi alır bir çay kaşığı ver tok karnına ver. Ben veriyorum faydasını görüyorum
Deletedmom60 Ela2008 bilmiyorm canım ben ateşi çıkmadığı takdirde vermedim hiç ağlıyo felan diye doktora danışın
MerveAsel45 Ela2008 Benim kızımda 3 ay 4 günlük bu aralar hiç durmuyor yatmak istemiyor hep ağlıyor memeyi emmek istemiyor napacağımı şaşırdım ya
Ela2008 Deletedmom60 bütün kontroller tahliller yapıldı hiçbişeyi cıkmadı şükür dişten yada atakmı herneyse ondan mı anlamadım şuan ilacı verdim ayagımda sallıyorum zor sustu
Ela2008 MerveAsel45 benimde 3ay 4günlük şimdiye kadar hiç bu kadar ağlaması olmadı o kadar huzursuz ki kendimi cok kötü hissediyorum 😰🤷🏻♀️ Napıcaz
MerveAsel45 Ela2008 bilmiyorum inan ki bezdim inşallah böyle devam etmez sürekli kucakta çocuk dayak yemiş gibi ağlıyor meme emmek istemiyor şaştım ya bende ağlıyorum acaba diğer bebeklerde böyle mi