Benim kizim 3 ay 10 gunluk ama 15 gundur cok zorluyor bugunde asi oldu ondanmidir bilmiyorum ama uykusu gelince bagiriyor kendini yirtiyor uyku duzenimiz zaten tersten sabah 7 de uyuyor ogleden sonra 3 gibi uyaniyor ama sadece o yani uyku 3 ten sonra kilitim 2 tane 40 dk uykusu var gerisi 10 dk kus uykusu bu kadar az nasil dayaniyor buyuk insan gibi bu 4. Ay atagimi nedir bilemedim oncesinde cok guzeldi duzenimiz