Asenana 15 günlük bebeğim uyurken burnu tıkalı gibi ses geldiği için doktorumuza sordum bu damlayı kullan dedi günde 4 kez 3 damla kullan dedi. Kullanan var mı damlattiktan sonra aspiratorle çekmem gerekiyor mu acaba
Peyker19 Asenana hayir canim en guzel tarffi da o bence. Birde genzine kacabiliyor hangi tafara sılarsan kafasını o tarafa cevir bebisin. En etkilisi o bence