Oğlum ilk günler beni emmediği için mamaya başladık 3.gün sonunda beni emmeye başladı bu seferde sütüm az olduğu için mamaya devam ettik. Yememe içmeme özen gösterince sütüm arttı şükür ama bu sefer mamaya aışkanlığımız başladı. 3-6 ay arası günde sabah akşam 2 defa veriyordum mamayı. Son 1 haftadır mama vermemeye başladım ek gıdaya da başladık yoğurt muz falan yediriyorum biberonunu suluk olarak kullanıyorz şuan biberonu görünce çok heyecanlanıyor mama sanıyor:( hareketleri falan normal gayet neşeli ama bazen çok huysuzlanıyor mamayı çok seviyordu oğlum böyle bir anda keserek hata mı yaptım sizce? Tekrar başlasak mı vicdan azabı çekiyorum sanki😔