05ay05az20e1sra14na9di3r27 Kızlar 14 gün oldu doğum yapalı normal doğum dikişlerim var iç tarafa doğru olan dikiş yerine iğne batırıyor gibi bir sızı var dikiş açılması mi bu kan fln yok ama sızlıyor oturunca 2 gündür böyle 😓
Busu 05ay05az20e1sra14na9di3r27 açılma değildir iyleştiği için kopuyor dikişler benim de öyleydi baktığım da şok olmustum 😂 parça parça cektim onları sızısını bazen hissediyorum 3 dikiş olduğu halde
Emirin_Annesi10 05ay05az20e1sra14na9di3r27 batikon yakıyor ve kurutuyor hakiki zeytinyağı sür bnde 45 gün oldu doğum yapalı dikişlerim çok fazlaydı öyle iyileştirdim
05ay05az20e1sra14na9di3r27 Busu bende korkuyorum çekmeye ama geçen gün bildigin ip düştü kendiliğinden daha kurumamıştı bile niyr acaba icerden mi düştü bilmem
tekgamzelimm Busu 3 dikiş mi 🤨🤨 ne şanslısın yaa beni komple kestiler kızım gelirken de açmış baya vardı bende 🥺🥺
Busu 05ay05az20e1sra14na9di3r27 o çoktan iyileşmiştir korkma hiç zaten kendi kendine atıyor üsütmmeye özen göster benim 3 ay oldu cıplak kalınca sızısını hissediyorum 😐
Busu 05ay05az20e1sra14na9di3r27 😁 ben hiç bişey süremedim ölüyordum agrıdan bi kere batikonu zor sürdüm
05ay05az20e1sra14na9di3r27 Busu ben sürüyorum ama sizlatmaya basladi o da sabahtan beri normalde sizlatmazdi simdi igne batiriyolar sanki dikis yerine😏
Busu tekgamzelimm çok şükür ya bi de bebeğim iri diye 10 gün erken aldılar suni sancı verecekti doğuma gitmeden sancım geldi 😬 bi gittim 5 cm açıklık olmuş sancı çekmeden 1 saatte aldılar beni 3 dk doğum yaptım 😀
Busu tekgamzelimm olsun inşallah herkese nasip olsun 🙏 Her konuda anneme benzedim bir de doğumda benzemek için çok dua ettim tuttu 😂annm 4 çocuğu sedyeye oturmadan kafayı çıkartırmıs 😂