Kewser Değerli anneler mama sandalyesi alacağım, kalabalıksız, pratik, fiyatı ve minimal tasarımı ile ikea antilop hoşuma gidiyor kullanan annelerden inciler alabilirmiyim 🌸
Deletedmom5284 Kewser Mama sandalyesinde en önemli ama kimsenin pek bilmediği şey ayak koyma yeri olması, bebek kendisini güvende hissetmeli, yemek yemeye direnebilir 💘
Limonkizvera Kewser ben aldm aşırı memnunum hem temizlemesi hem kullanımı çok kolay ve yer kaplamıştı.siddetle tavsiye ederm
Kewser Deletedmom5284 teşekkür ederim farkındalık uyandırdınız hiç böyle düşünmemiştim 🌿 9 aylık oldu bebeğim şuan kucağımda yediriyorum, yemek yemeyi seven bebek ama dikkate alacağım
Canga Deletedmom5284 Birde oraya basıp ayaklanma durumları olabiliyor ve bunu başarınca hep tekrar eden bebelerimizde mevcut.
Seherronya Kewser bebişe göre değişir bence mesala benim kızım çok kilolu değil o yüzden rahatlıkla sığıyor 14 aylık 8.700 kilosu
TheLatte Kewser ben kullanıyorum gayet kullanışlı. Görümcemin oğlu 4 yasında 25 kilo hala sığıyo içine.
Kewser Seherronya aşağı yukarı bütün sandalyelerin bi standartı vardır diye düşünüyorum 🤔 Sığar inşallah oğlum da teşekkürler 🙏🏻 ☺️
zerroya Kewser ben kullanıyorum memnunum içi derin olduğu için çocuğun düşme şansı da düşük bana göre güzel minderini de koyarsan bebek keyifle vakit geçiriyor içinde ☺️
Canga Kewser Miniğim banyo sevmiyordu banyoda yaptık boyamada yaptık bütün etkinlikleri onda gerçekleştirdik gerçekten hantallara nazaran bu sandalyeler çok kullanışlı. Eğer ikea sandalyesini almazsanız bir de masa sandalye olanları var duydunuz mu bilmiyorum ileride masa almak yerine yine onu kullanabilirsiniz boyama etkinlik puzzle oyunlarında. Naçizane. 🌸
zerroya Kewser ikeadan aldığım minder belini saran bi minderdi ben ekstra ebebekten aldım komple oturduğu yeri belini kaplayan bi minder ordan bulabilirsin canım 🤗
NunuDudu @Kewser çook çok kullanışlı hafif pratik içi geniş. Büyük kızım 4.5 yaşına kadar kullandı şimdi küçük kızım kullanıyor çok memnunum. Açikcası ayak koyacak yer olsa çocuk ona basarak kalkmak ister gibi geliyor.
TheLatte NunuDudu ayak koyma yeri olmasada çıkan çıkıyo ya 😂 oğlum 15 aylık kemerini bağlamazsam çıkıyo içinden hemen.