Beybi_si evet ve hergün yeni şeyleri çıkıyor. Mesela birkaç gündür durup dururken çığlık atmaya başladı. İstediği şeyi yapana kadar asla vazgeçmiyor. Ben bol bol kitap okuyorum kızıma. O zaman baya sakinleşiyor. Ya da ona iş veriyorum mesela temizlik yapmak çok hoşuna gidiyor, bakıyorum çok zorlayacak gibi durum hadi bez alıp toz alalım diyorum 1 saatte yakın oyalanıyor. Enerjisini atınca bir sıkıntısı yok şükür. Ama eğer enerjisini atmazsa o zaman biraz sorun yaşıyoruz. Ama yeni bebeğiniz olacakmış hayırlı olsun, Allah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin inşallah. Yeni kardeşle beraber belki kıskançlık durumu yaşayabilirsiniz. Bunun için bebekle hemen iletişim kurmasına izin verebilirsiniz. Kremini ondan isteyebilir bezini çöpe onun armasını sağlayabilirsiniz. Yeni doğacak bebeğiniz uyuduğu zamanlar bol bol oynayın, 2 gündür yeni bir oyuna sardık legoları kutusundan döküp biraz ileri gidip içine atmaya çalışıyoruz, atamayınca opsssss, ayyyy gibi sesler çıkarıyoruz. Sonra hani şu hafıza kartları var ya onları yuvarlak olarak diziyorum sonra 1 2 metre geriye gidip hımmm acaba ayı kardeşi ben mi alacağım kızım mı alacak diyip kartlara doğru koşuyoruz. Bulaşık makinesini muhakkak ona boşalttırıyorum, tabakları bardakları hep o veriyor. Bıçaklar hariç tabi. Deterjanı koymasına izin veriyorum ve o çalıştırıyor. Sonra çamaşır makinesine kirlileri atıyor ve çalıştırıyor, bitince kurutmaya atmam için veriyor. Evi süpürürken üstüne çıkıyor ben de sürüyorum hatta helikopter geliyor diye eğleniyoruz. Böyle olunca da sendrom çok zorlamıyor. Bebek için yardıma gelecek birisi varsa Siz de bazılarını yapabilirsiniz. Eğer yoksa da bebek uyuyunca yapabildiğiniz kadarını yaparsınız.