Adnan canım bebegın kac aylık ? Şuan kullanmak için sormuyorum ama serum fizyolojiğin küçük tüplerde olanlarından almıştım direk agzını kırıp sıkmalışardan enjektörle falan degıl yan yatırarak mı ayakta mı nasıl kulanıyoruz tamamınımı sıkıyoruz gecen ay oğlum hastalandı ayakta sıktım yarısını nefesi kesildi resmen nefes alamadı çok korktum. Sonra kullanmadım oteibebeyle devam ettim ama oda tek basına yeterli olmuyo cok tıkalı olunca 17 bucuk aylık oğlum bu arada