Allah aşkına 1 yaşında yürümeyi öğrendi pıtır pıtır yürüyor ama koltuğa çıkmayıda öğrendi sürekli koltuklara çıkıyo valla tek huzur bulduğum yer koltuktu orayıda keşfetti bu sefer ne oyuncaklarıyla oynuyo nede yürüyo tabi ben mutfağa gidince geliyo peşimden ama onun dışında hep koltukta hep deli kızım😂😂😂 aynı durumu yaşayanlar var mı?