6 aylık ilk önce kulağında intihap vardı antibiyotik kullandık sonra ateşi çıkmaya başladı doktor soğuk algınlığı boğazı çok kızarmış dedi antibiyotik kullanıyoruz ateş 38.3 oluyor calpol veriyorum ilk bebeğim anneler yaşayan varsa tecrübesini anlatabilir mi