Karam38 Kiz lar ben doğum yapalı 20 gün oldu ama karnında çatlaklar var hala çok çirkin duruyor hamileligin son haftalarinda cocuk birden kilo aldigi icin olusmus demişti doktor nasıl gidiyor bi yolu varmı varsa yardım edin lütfen
Baharkuzey Karam38 valla ben lierac ın bir serumu var onu kullandım biraz toparladı birde çatlak kremini bir süre daha sür güzellik merkezlerinde de radyofrekansla biraz topluyorlarmış ama onada 800 lira istediler serum u deneyebilirsin
Aysnr008 Bende de var malesef doktor bir ilaç önerdi fiyatı yüksek olunca almadım kızım 5 aylık halen duruyor kızarıklık biraz azaldı gibi sanırım çatlaklar ile barışık yaşayacağım kızım sağlıklı çok şükür onu getiriyorum aklıma bende☺️
Karam38 Aysnr008 bende zayıflamaya çalışıyorum belki zayıflayınca geçer diye gerçi 20 gün oldu daha ama 😊😊
Aysnr008 Karam38 5 aylık canım verirsin hiç merak etme ekstra bir çaba göstermedim vermek için sadece sütüm olsun diye bol bol su içiyorum