Maviay Virüs dolayısıyla bebeğime hiç birşey yapamadım. Ne mevlüt, ne de doğum günü yapamayacağım ama 1 yaş çekimi yaptırmak istiyorum. Ankara’da çekim yaptırıp memnun kaldığınız fotoğrafçı var mı acaba?
TazecikAnne22 Maviay Bugun hiç bir posta bakmıyorlar 😒 Bende sordum ama cevap veren kimse olmadı Üstte kalsın diye yazıyorum bilgim yok ☺İ
Maviay TazecikAnne22 Bugün form her zamankinden fazla kasıyor. Baya uğraştırıyor postlara girerken, yorum atarken 🤔 Sizin postunuzu ben de görmedim 🙄