Misrizeli buradaki annelerimizde genel olarak ek gıda için bir acele söz konusu. Zaten ömürleri boyunca yemek yiyecekler arkadaşlar neden bu acele? Doktorunuz aksini söylemedikçe ilk 6 ay sadece anne sütü, mümkün değilse mama. Neresi anlaşılmıyor asla anlamıyorum. Verdiğiniz şey bir de paketli gıda. 🤦🏻♀️