Merhabalar bebeğim 11 günlük oldu hersey yolunda çok şükür birbirimize alıştık sayılır sütüm az olduğu için arada mama veriyorum sorun şuki sürekli bi ağlama isteğim var herşeye ağlayasım geliyo eşim her konuda çok yardimci oluyo Allah razi olsun ama en ufak bişey söylese ağlamaya başlıyorum bu durumu yaşayan varmi neden böyle oldum acaba