Hanımlar merhaba 🌞
Doğum yapalım 6 ay oldu bu zamana kadar düzenli regl oluyordum fakat bu ay 1 hafta geçti üzerinden hâlâ olmadım. Sezeryan doğum yaptım. Hamile olmam imkansız ama yine de Gebelik testi yaptım negatif çıktı. Başına gelen var mı hiç ? Doktora mı gitmeliyim. Pandemiden dolayı gitmek istemiyorum önemli midir acaba ? Sağlık problemim mi var diye düşünüyorum yardımcı olur musunuz