Kızlar bebegim dün aksamdan beri asırı huysuzlastı kızım gitti bambaska bi cocuk geldi sankii hep kucak istiyor zten gündüz hiç uyumuyordu memede bitek uyurdu oda yanndan kalktıgım an kıyamet kopuyo sırtı yere geldimmi kıyamet kopuyor ne yapıcam bilmiyorum yarın 4 ay asımızz var sanırım dişten dılayıda düşünüyorum cnkü üst ve altta kabarmıs beyaz artık cok yoruldum lavobaya bile gidemiyorum sanırım 4 ayın huysuzlugunj 2 gündür yapıyor