Doğum yapalı tam bir ay oldu. Azar azar başladı ve suan daha çok oluyor kızlar tuvalet yaparken makat bölgesine cam keser hissi oluyordu aklıma hiç basur gelmemişti eşim basur bu dedi. Doğumum da zor geçmişti çok ikinmistim gerçekten. Böyle olan var mi zamanla geçer mi sizce