Selamlar kizim 3 ay 5 gunluk aksam 11 de zar zor uyutuyorum gozleri açık 12 den 1 den once kendisi asla uyumaz ben zorluyorum dun yarim saat sirtina pat pat haptim pis pis sesi actim cok zor uyuttum acaba daha erkene çekebilir miyim kaçta uyumasi gerekiyor kacta kalkmasi gerekiyor yani 11 de uyudu 8 gibi kalktı gazli bir bebek sanciis tutuyor gece gazi olmasa daha uyur da uyuyamiyor ne yapmam lazim birde ortalama kac saat uyumasi gerekiyor