Rumeysaerim_28 Hanımlar bebeğim 4 aylık yarın aşı vurmaya gidicez aşı koldan’mı bacaktan’mı koldansa ( tulum) giydirmek istiyorum bacaktansa ( mont )giydirmek istiyorum ….?