Zeyha Kızlar gün içinde ara ara hatta bazen uykudayken bebeğim öksürmeye başladı hani bizde öksürebiliyorux büyükler olarak normal bişsey ama bebeğimdeki acaba normal mi bilemedim danışmak istedim Perşembe günü sağlık ocağına gidicem ama yinede?
Azizeguney Zeyha büyük ihtimalle normal diyecekler bu dönemlerde öksürme olur hatta doktor iyi ciğerleri açılıyor derler. benim kızım 12 aylıkken öksürüyodu hep doktor normal dedi hiç bi şey olmaz dedi. sadece öksürük varsa sorun yok de burnu doluysa sorun olmuyo.
Zeyha assd15 Bizim burun sabah dolu oluyo bi onuda temizliyorum geciyor gün içinde bı daha dolmuyor yani öksürük normal dimii 2 aylık bebekte Azizeguney
Azizeguney assd15 yok olmuyor demek istedim doktor normal kabul ediyor serum fizyolojik öneriyo burun aspiratörü aldırıyo evde temizle diyo