Sutlac11 Merhaba sezaryen yerim iltihap oldu doktor antibiyotik yazdı ama emzirmeyle ilgili konuşmadık bi zararı olurmu kullanan varmı
Kalps Sutlac11 sezeryandan hemen sonrada antibiyotik bide ağrı kesici verdiler 10 gün kullandm aynı zamanda çocuğuda emzirdim . Çok şükür bi sıkıntı olmadı . Sıkıntı olsa vermZler diye düşünüyorum
MIRACAYAZINANNESI Sutlac11 augmentin mi verdiler. Sezeryandan sonra kullandım hiçbişey olmadı. 1000 mg antibiyotiğin sadece 1 mg mı bebeğe geçiyor o da zaten uyku yapıyor bebekte. O da iyi bisey 😆