Boncugumm bebekler desteksiz oturmaya başladıkları zaman bir dönem beşik içinde de kalkıp oturma olayını yapabiliyor maalesef. Tabi atak veya diş dönemiyse ve huysuzsa yeter ki uyusun diyip yaptığımız her şey onlarda yeniden alışkanlık haline geliyor. O yüzden tavsiyemdir zorda olsa beşiğe alıştırmışken tekrar başa sarmak zorunda bırakmayın kendinizi, o aylarda otuz kere kalkıp oturduğu şekliyle beşikte geri yatırdığımı biliyorum geçici bir şey olduğunu bilin rahatlayın. Uyu artık diye yaptığımız stres bebeklere de yansıdığı için bu stresle onlarda uyumayabiliyorlar daha sakin yaklaşın. O kalkıp oturdukça siz sabırla yatırın, bir süre devam edecek ama alışacak merak etmeyin zordur onuda bilirim. Ama böyle süreçlerde azimle yaptığınız şeylere yenik düşüp tekrar başa sarmayın. Belki o kalkıp oturduğunda hiç konuşmadan tekrar sallamak işe yarayabilir, farklı şekillerde yatırmak daha rahat yatmasına ve dönerken vs kalkma isteği oluşmasına engel olabilir.