merveay 4 günlük taze anneyim🤗 Mecburi sezeryan oldum. Sütüm geliyor ama doymadığı için aşırı ağlıyor arada mama vermek zorunda kalıyorum arttırmak için önereceğiniz birşeyler var mı? 🙇 Ayrıca inanılmaz göğüs ucumda çatlak-yara oldu krem kullanıyorum ama pek fayda etmedi önereceğiniz şeyler varsa çok sevinirim. Şimdiden herkese teşekkürler 😍
Mom14 merveay lansinoh açık mor olan kremi birebir iyi geliyor birde gümüş kapaklar ben ikisini birden kullandım hemen acısını aldı geçti
Mco merveay su için ve uyuyun sütü arttıran seyler bunlar . Göğüs içinde ben zeytinyağı sürdüm çok iyi geldi çok şükür . Lansinoh falan boşuna almışım
Kuzuuannesi Gümüş kapak öneririm göğüs ucuna kesin çözüm sütünü artirmak içinde kuru incir, hurma, tane tarçın, kuru üzüm, kuru dut hoşafı sütü artiriyo baya canım
Betulunanneessii merveay kesinlikle aventin göğüs kalkanı hep nemli tutuyo yara olmuyo . Dogumdan itibaren kullandım cok faydasını gordum
merveay Kutay_16 bende başta öyle düşündüm ama az 30 ml gibi mama verince ağlaması kesilip rahatça uyuyunca aç olduğunu düşünüyorum
Altntaskadrye merveay 2aylığız göğüslerim hala yara maalesef emdikçe uyuşacak acısı dinecek ve gümüş kapak öneririm Canım onlar sayesinde yaralar yumuşadı inşallah geçer 🤲 süt için ise ; dereotu ,havuç,tahin,su,uyku,ayva 😍😊