pasaninannesi Alminam bende bunu bekliyordum uygulamadan bildiri gelince bakmıştım hemen 😂 geçen indiriminden bez almıştım anca bitti bugün bezlere bakacağım 😍
Mlkkrnlkoglu EceSultan kilo değişken daha fazla stok yapmayın bence ben 208 adet 3 no almıştım mesela yeter diye düşünüp bitti şimdi 100 lü falan alıp idare edicem
Denizpasam Mlkkrnlkoglu kaç kg bebeğiniz? Ve kaç aylık? Bende 300 adet 3 var elimde patlamasından korkuyorum. Ondan soruyorum.
Denizpasam EceSultan prima mı aldınız? Avantajlı mı bugünkü kampanya 5 numaraların fiyatlarını hiç bilmiyorum da.
Retina Busrabasak sağlam ve tüm kaza dayanıklılık testleri geçmiş ve biraz iyi bütçeniz varsa römer öneririm
MinikMucizemNil Dün gece saat 12 yi vurduğu andaaa hemencik bezi aldım. Çoktan kargoya verilmiş bile :) İndirim yazısını görünce kendimi kaybettiğimi söylüyor eşim :)
Valiva Olaya kova almakla başladım emin adımlar ile ilerliyorum bir oto koltuğu bir mama sandalyesi de aldık mı biraz da ek gıda tabak çanak ok dir 🥳
EceSultan Kızlar hangi mama sandalyesini önerirsiniz ben joie mimzy LX düşünüyorum ama varmı başka önerisi olan
Valiva EceSultan bnde onu düşünüyorum çiko da var aynısı 750 galiba o da indirimli ikisinden birini alacağım inş