Alya112 kizim 3 aylık şuan önceden daha kötüydü zamanla azaldi bu ise yaradimi bilemiyorum yani ayni gibi 4 gündür kullaniyorum daha belki yarar doktorumuz gaz sancılarının hala uzun sürdüğünü bunun azaltanilecegini söylemişti ama pek değişmedi şuan bakalim en kötü dis zamani kullanirsiniz rahatlatir uyutur dedi sanirim uykuda yapiyor