Kızlar oğlum 2 ay 9 günlük ilk zamanlar uyuduğu için ememiyo göğüslerim şişiyo taşıyordu ve ağrı yapıyodu pompayla sağıp paketledim buzluğa attım bunu nasıl çözdürmeliyim ve biberona alışıp göğsümü bırakır mı zamanla düzene girdi emmesi ama sanki sütüm azaldı önceki gibi değil zaten süt taşmıyor eli ağzında bi kaç gündür emerken yutkunmasını baya duyuyordum kısaldı bu süre lütfen en acilinden süt yapan şeyler nelerdir yardımcı olur musunuz 🥰