NigarNargiz Merhaba,bebegimin alerjisi var ,hipoalerjen mamaya bashlsdik cok koyu yeshil yapti kakasini.Mamadanmidir?normalmi?
Cennet-Kokulum NigarNargiz mamadan canım bizde alerji maması kullanıyoruz internetten araştırdım bu tür mama yiyen bebekler de normalmiş öyle kaka yapması
Ayzmm NigarNargiz ne demek canm ayni tedirginlikler benimde basima geldi ilk basta kina gibi oluyor sonradan yesil olarak devam ediyor😊😊