tosbigim11 bence meyveleri verin derim benim oglumda 1 yasında yemiyor diyorsunuz okudum yorumları aynı seyi bende bu saate kadar yasadım artık istediklerini secip istemediklerini itme pozisyonuna geldi canı istiyorsa katı yiyor istemezse yemiyor doktorum da dediki aralarda bisi tıkıstırmayın sabah öglen aksam yap yemekte coklu secenek degil önüne geleni yemesi icin öglen ne yaptıysan onu ver mesela yemekten sonra emzirebilirsin ama aralarda bisi verme böylelikle yiyecektir dedi bende öle yapıyorum suan inanın agzına alıp atan cocuk eline alıp kendi yavas yavas yemeye basladı sizde püre devam ederseniz ileride benim yasadıgımı yasamayın diye söylüyorum insallah yasamazsınız tabiki 🙏🏻