Bebeğim 3 ay 9 günlük. Bu aralar hic doymuyor kızım. Kilosu iyi diye doktor mama önermedi. Bezli çiş sayısı azaldı. Gece sürekli emmek istiyor beni. Göğüslerim eskisi gibi de dolu değil. Iki çeşit mama verdim ama kızımın yüzü kırmızı oldu hep. Mama yaramadi. Süt alerjisi var heralde. Ne yapacagimi da şaşırdım. Sürekli meme de emiyor sonra ağlıyor. Alerji yapmayan mama var mı acaba. Bilen yazsa yazabilir mi. Yasaklardan dolayı doktora da götüremiyorum