Mom62636362 Chonsan yaa ilk geceniz mi? Çıktı mı kuvözden? Gözünüz aydın, sanki ben tekrar yaşamışım gibi mutlu oldum şuan, merak etme annesi Allah’ın izniyle hiçbir şeycikler olmaz. O uyuduğunda sen de uyu, öyle öyle alışacaksınız inşallah
Chonsan Mom62636362 evet çıktı çok şükür kavuştuk ama uyuyor çok pek emmiyor uyku ağır basıyor 😂 zorla sık sık az az veriyorum ama karnı mı bağırsamı bilmiyorum gurulduyor gibş ses geliyor
Mom62636362 Chonsan bağırsakları çalışıyor o yüzden ses çıkartıyor, karnına masaj yaparsın güzelce ❤ sık sık emzir canım, ne güzel 😍
Freshmom18 Chonsan bende ilk zamanlar uyuyamıyo sürekli izliyodum bişey olacakmı diye. Çok büyük bi travma oluyor gerçekten o süreç. Ama çok şükğr kavuştuk bebeklerimize benim oğlum şimdi 49 günlül oldu bile küçücüktü kürdan gibiydi bacakları tutarkem korkardık kırılcak diye şimdi maşallah tosbik oldu 😃bol bol sarıl bebişine kucağa alışır diyenlere aldırış etme. İlk 3 ay anne bebek arası güvenli bağ kurmak çok önemli. Biz ilk günlerinde yanında olamadık korkma diyemedik şimdi huzurla uyusun kucağında, güvende hissetsin kendini. Ayrıca nasıl emzirmeyi başardın ben memeyi kabul ettiremedim bi türlü ben mi beceremiyorum yoksa biberona alıştığı için mi bilmiyorum. Göğüs ucumda çok küçük belki ondan. mama veriyoruz süt sağıyorum filan ama sütüm azaldı iyice.
Freshmom18 Chonsan yaptırman çok önemli. Bizde yaptırdık çok ağladı biraz korkutucu beni odadan çıkarmıştı doktor babası yanında kaldı. Göze bi alet takıp açarak sabitleyim demir bi çubukla gözün yan ve arkalarına bakmış 😕
Freshmom18 Chonsan anneler için zor ama yapılması gerekiyor prematüre bebeklerde. Göz arkası kanama varsa tespit edilmesi gerekiyormuş yoksa görme kaybı oluyormuş Allah korusun
Freshmom18 Chonsan anneler için zor tabi ama o anlık olacak bişey. Muayene esnasında çok ağladı ama kucağıma aldığım an sustu. Gün boyı Gözleri sulu suluydu sadece, şişlik kızarıklık vs olmadı. gözlerini çok fazla açmadı kısık kısık baktı. Rahatsız olmasın diye loş ışıkta oturduk. Birde o gün uykularında çok sıçradı ağlayarak uyandı ki benim bebeğim hiç huysuz bi bebek değildi. 2 gün sıçradı kucağımda uyumak istedi. Sonrasında herhangi bi sorun kalmadı. Benim bebeğimde 33. Haftada doğdu 17 gün yoğunbakımda kaldı. Eve geldiği ilk günlerde dokunduğumuzda çok sıçrardı.sonrasında bi sorun kalmadı şükür. Sonuçlarımızda temiz çıktı. 3 aylık olduğunda normal muayene ye götürmemizi tavsiye etti doktor o kadar
Chonsan Freshmom18 evet benimde sürekli sıçrıyor bide aşırı gazı oluyor ne yapıcam bilmiyorum durmuyor
Chonsan Freshmom18 valla canım hastanede eğitim verdiler emzirme için onun dışında da bi alıyor bi almıyor gazı çok oluyor
Papatyaseverr askanne10 rica ederim iyi bir yer bulun cunku takip ediliyor dosya acıyorlar belli aralıklarla gidiyorsunuz 🌸
Freshmom18 Chonsan benim bebeğimde çok gazlı bi bebek. Doktor gaz damlası verdi. Onun haricinde masaj yapıyorum
Mom013 İki kez küvezde iki kez taburcu olduktan sonra oldu. Üstelik en ufak sorun çıkmıyordu çok şükür muaynelerinde ama yinede en ufak risk almak istemediğim için içim acıya acıya götürdüm oğlumu… onun 5 dk ağlaması hayatının geri kalanını etkilemesinden daha önemli değil diye telkin ettim kendimi. Göz bu başka birşeye benzemez. En ufak problemde aynı gün bile ufak bir operasyonla düzeltebiliyorlar. Ama geç kalınırsa iş işten geçmiş oluyor. Ben kulaklık takıp müzik açıyorum son ses muayne esnasında kapıda… zaten baba giriyor içeri bebekle genelde erkekleri alıyorlar ki bencede böylesi daha doğru. Ben girsem kesin sütüm kesilirdi o ilk zamanalr