Nurdem0433 Ssumru 6 yaşında ki oğlumda arkadaşım söyledi İnan öncesinde o kadar çok krem denedim hiç biri banamısın demedi ki ben mersindeyim Ağustos ayında yanıyordu bebek bi defada geçti o gün bugündür asla eksik etmem evde
Ssumru Nurdem0433 ooo mersini bilirim yazları durulmaz orda sıcaklık nem oldukça fazla orfa saat basi dus alınır durulması zor bir şehir 😊 Aynen valla mucize gibi krem teee annelerimizin zamanında annelerimiz kullanılmış yağlı olduğu için besliyor sanırım
Nurdem0433 Ssumru aynen çok sıcak yanıyoruz her yaz ama seviyorum bu şehri 😀 ben bi zararını görmedim kremin 6 yoldur kullanıyorum ama sadece pişik olduğunda kullanıyorum hemen geçiriyor
[silindi] Ece_efe çok kırmızıysa çocuğu ağlatacak durymdaysa hametan&troysd ikisini karıştırıp sürün havalandırın geçe. İkisi de 15er liraydı