Hilallll2020 Kızlar epizyotemi dikişime elimle dokununca iğne batar gbi acıyor normal mi 3 gün oldu doğum yapalı😒😒😔😔😔
mermik Hilallll2020 merhaba. Hayırlı olsun öncelikle. Benim de çok batma ve gerginlik hissim olmuştu. Temiz ve kuru tutmaya çalışın. Hayırlı olsun bebeğiniz.
idil1990 Hilallll2020 buz koy hem odemi alir. Hem acisini alir. Sertlik gidicek ama zamana ihtiyac var dikisler sismistir.
Rubab_Mommy Hilallll2020 Hayirli olsun canim🌸Daha yeni dogum yapmişsin.Cok normal sizlama aci batma hissi olucaktir.Ustune oturmamaya yan oturmaya caliş.Zamanla duzelicek endişelenme.Kuru kalmasina ozen goster.
minibiranne Hilallll2020 canım benim geçmiş olsun daha çok yeni üç gün olmuş ben 2 ay çektim dikişlerden eğer şişlik varsa gazlı beze buz koyup oraya koyabilirsin 3 dk . Oraya tutabilrisn .Kuru tutmaya temiz tutmaya çalış zmanla azalacak canım 😍