Kızlar iyi akşamlar herkese. Kızım 22 aylık olacak yarın. Yaklaşık 3-4 aydır aşırı bir duygusallığı var. Ninni, şarkı söylerken bile dudaklarını büzüyor gözleri doluyor hemen. Ellerini ağzına kapatıp anneşii ücüldüm diyor. Sallarken ninni söylemeye korkuyorum ağlayacak diye. Geçen gün başım dönüyordu. Annemde tansiyonumu ölçecekti. Aleti koluma taktığı an yine dudaklarını büzüp ağlamaya başladı. Bana kötü bir şey yapıyor sandı galiba. Ya her şeye hüzünleniyor. Mutfakta slow bir şarkı söylüyorum mesela onu bile duyup gözleri dolu dolu yanıma koşuyor. Anneşiii ücüldüüm diyor hemen. Bu bir dönem mi? Geçer mi? Sebebi nedir? Tam bir balık burcu oldu diyeceğim de bende balık burcuyum. Kızım dışındaki şeylere ağlamam pek. Sadece sinirden ağlarım🤭 çok narin, çok kırılgan. Bunu huy edinmesini istemiyorum ileride çok üzerler minik kalbini💆🏻♀️